ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ ΑΝΙΣΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Η ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΥΣΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝΕΙ ΟΤΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΠΟ ΠΑΡΘΕΝΟΓΕΝΝΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΥΡΩΝΕΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΣΥΝΑΙΒΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ. 
Η Τεχνολογια καθε Εποχης ειναι απλα "εξελιξη" των βασικων εννοιων της προηγουμενης "γεννιας".
Η τεχνολογια ειναι απλα ενα εργαλειο που σε μια Κοινωνια που το κεντρο ειναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, -ΜΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ- η Τεχνολογικη εξελιξη ΔΕΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΑΞΙΕΣ.
Σε μια ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΩΝ ΛΙΓΩΝ, η ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ χρησιμοποιει την τεχνολογια ως εργαλειο, αλλα και σαν αλλοθι για να αποδωσει σε αυτην "Δομες" που δεν ειναι αποτελεσμα της τεχνολογιας, αλλα αποτελεσμα πολιτικων επιλογων, για μετασχηματισμους δομων που αναπαραγουν την εξουσια.
Οι ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΑΝΙΣΣΟΤΗΤΕΣ και η Υπερσυγκεντρωση σε ενα η δυο Αστικα Κεντρα - το μοντελο που επεβληθη στην Ελλαδα- ειναι ενα κατ εξοχην εξουσιαστικο μοντελο που "εξασφαλιζει" μια ΜΗ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, και ως εκ τουτου μια εξαρτημενη οικονομια απο ξενα κεντρα αποφασεων. (Και ενα μονιμο ελλειμμα Δημοκρατιας).
Η Βιβλιογραφια της Περιφερειακης Αναπτυξης ειναι ογκωδης. Αλλα χωριζεται -οπως παντα- σε δυο Σχολες: Σε εκεινη που "λατρευει" το Εξουσιαστικο Μοντελο των Περιφερειακων Ανισοτητων και βρησκει χιλιες δυο δικαιολογιες για να υποστηριξει οτι μια χαρα ειναι τα πραγματα και οτι δεν γινεται αλλοιως, και η Αλλη Σχολη που ΣΤΗΡΙΖΕΙ την Ισορροπη Περιφερειακη Αναπτυξη, τεκμηριωνοντας οτι αυτη εξασφαλιζει ανταγωνιατικη και παραγωγικη οικονομια, Δημοκρατια, και ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ σε ποιοτητα ζωης, αξιων και περιβαλλοντος.
Το Εξουσιαστικο Μοντελο ακολουθει την μεθοδο των μονοδρομων. Ολα -υποστηριζει....-γινονται μονο με ενα τροπο και δεν υπαρχουν ενναλλακτικες λυσεις, προφανως για να εξαναγκαζεται ο λαος να ακολουθει την Μοναδικη που του "προσφερεται".
Φυσικα και η Ελλαδα χρειαζοταν "αυτοκινητοδρομους" μια αναγκη που υπηρχε απο τοτε που Ο Καραμανλης εφτιαξε Πρωτα το τμημα Λαρισσης-Κατερινης-Τεμπων-Θεσααλονικης.
Και Φυσικα οι αυτοκινητοδρομοι θα εξελιχθουν και δεν θα μεινουν σε αυτο που ηταν η ΑΘΗΝΩΝ ΛΑΜΙΑΣ ως τελευταια λεξη της τεχνολογιας το 1962-64.  
Απο την αλλη πλευρα οι αυτοκινητοδρομοι πρεπει να ειναι χωρις διοδια. Οχι μονο γιατι ειναι ιδιοκτησια του Ελληνικου Λαου, αλλα γιατι δεν ειναι καταναλωτικο αγαθο. Το Προταγμα της Ισορροπης Περιφερειακης Αναπτυξης καταρριπτει εξευτελιστηκά το Επιχειρημα οτι "και σε αλλες χωρες πληρωνουν διοδια". Εμεις εχουμε αναγκη ισορροπη Περιφερειακη Αναπτυξη. Και η Ισορροπη Περιφερειακη Αναπτυξη σημαινει ευκολες, γρηγορες και φθηνες μετακινησεις απο την μια ακρη της Ελλαδας στην αλλη.
Οταν υπαρχει κοστος μετακινησης, οι Ανθρωποι θα θελουν να μεινουν ολοι στο Κεντρο. Και τοτε θα φτιαχνεται μια Νεα Υορκυ με 22.000.000 ανθρωπους σε ενα μικρο Νησι που ...το λενε Μανχαταν,,,,, και τοτε εχεις ενα τεραστιο Κοστος για να υπαρχει αυτο το νησι.
Στην ελληνικη του εκδοση, το Τερας της Υπερσυγκετρωσης δεν εχει εναλλακτικες λυσεις. Τελειος ο Δρομος για την Καλαματα, χαιρεσε να τον οδηγεις. Απο Θεσσαλονικη εως Καλαματα το κανεις ανετα απο τις 11 το πρωι εως τις 9 το βραδυ,με απολυτη χαρα να μην μπαινεις  στην Αθηνα .....
Ομως, αυτο παρακαμπτει την Ελλαδα.... Εκτος απο εμενα που θελω να παω στην Καλαματα, υπαρχουν αναμεσα στην Θεσσαλονικη και στην Καλαματα, εκατομυρια Ελληνες και εκατονταδες δεκαδες τετραγωνικα χιλιομετρα Ελλαδας.
Για να Υπαρχει ολη η Ελλαδα και ολοι οι Ελληνες πρεπει να υπαρχει -εκτος απο δικτυο αυτοκινητοδρομων- δικτυο δρομων, ΔΙΚΤΥΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΩΝ, και δικτυο Αεροδρομιων, και ...λιμανιων...δηλ ακτοπλοοια... 
Αλλοιως η Ελλαδα σβηνει, και οσοι καμαρωνουν τους νεους αυτοκινητοδρομους ως μεγαλο επιτευγμα, δεν "συλλαμβανουν" οτι οι αυτοκινητοδρομοι, καταργωντας το αλλο δικτυο (επιπεδο της Παλιας -"Νεας Εθνικης Οδου Αθηνων Λαμιας" καταργουμε ουσιαστικα την υπαρξη της υπολυπης Ελλαδας.
Και υστερα, υπαρχει και ο ...Σιδηροδρομος. ΑΑΑΑ..... Γιατι καταργηθηκε ο Σιδηροδρομος, Το "Φτηνο" επιχειρημα της ΅Εξουσιας ειναι οτι "κοστιζει". Μα και τα μωρα κοστιζουν με το που θα κανουν ΟΥΑΑΑΑ απο τη ΜΗΤΡΑ της Μαννας τους. 
Το Τραινο σταματαει για να στηριχθει το Μονοπωλειο των αυτοκινητοδρομων και η ερημωση της Χωρας, Για να τονωθει ΤΟ ΕΞΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ των Περιφερειακων Ανισσοτητων και του Ελλειματος Δημοκρατιας.
Στους "Ιθαγενεις" που τους δινουμε "καθρεφτακια" και "πλαστικα κολιε" για να  τους παρουμε το χρυσαφι που εχουν στα στηθη τους, θα τους "πουλησουμε" τον ...ΔΙΕΘΝΗ ΔΡΟΜΟ, που μας φερνει κοντα στην..Ευρωπη, θα τους πουμε οτι η τεχνολογια της ταχυτητας ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟΥΣ ΣΤΑΘΜΟΥΣ του τραινου (βλ Βιντεο) και θα τους αποκρυψουμε οτι στην Ιταλια πχ που εχει ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΙΝΟ (Η Ελβετια δεν παει πισω) υπαρχουν εκτος απο Υπερταχειες και και ΑΤΣΕΛΕΡΑΤΑ που σταματουν σε καθε χωριο ωστε να μην ΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ -τεχνητα- ενα μεγαλο μερος της Χωρας.
Ποση Ελλαδα εγινε ανυπαρκτη με την καταργηση της ΟΛΥΜΠΑΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ? Ποση Ελλαδα εγινε ανυπαρκτη με την Καταργηση του Τραινου?
Και ποιος υπολογισε ποση απωλεια Οικονομικης Δραστηριοτητας με αναλογη Σμυκρυνση του  ΑΕΠ ελαβε χωρα απο την καταργηση της υπαρξης μεγαλων τμηματων της Ελλαδας?
Φυσικα και δεν ειναι "βλακες" αυτοι που λαμβανουν τετοιες αποφασεις. Ειναι απλα Δημαγωγοι, που καλυπτουν την επιβολη ενος Εξουσιαστικου Μοντελου Ξενων Συμφεροντων με επιχειρηματα απευθυνομενα προς Ιθαγενεις νεο-υποταχθησης και προσαρτηθησης ΑΠΟΙΚΙΑΣ. 
ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΑ!
ΚΑΤΩ ΕΝΑ ΤΡΑΙΝΟ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ
ΑΝΩ Η  ΕΡΗΜΩΣΗ ΚΑΙ Η ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ
ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΣΤΗΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΙΣΤΟΡΙΑ
ΑΝΙΚΑΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ

 
Το κεμενο εκφραζει τις Φιλοσοφικες και Επιστημονικες θεσεις του Καθηγητη Ανδρεα Αθηναιου ενα απο τα γνωστικα αντικειμενα του οποιου ειναι η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ..