ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Παρασκευή 24 Ιουλίου 2020

ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΚΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ

ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ  1453  και 2020
ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΧΘΡΟΣ ΣΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΟΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ, 
ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΚΑΚΟ
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΗΜΕΡΑ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΛΕΗΛΑΤΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΕΜΕΙΣ Η ΓΝΩΣΗ ΟΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΘΕ ΕΧΘΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ





Η ΛΕΗΛΑΣΙΑ, το "πλιάτσικο"  εναντίον της Ελλάδας και του Ελληνισμού επαναλήφθηκε πολλές φορές στην μακραίωνη ιστορία μας . Η "Λαφυραγώγηση" είναι  περισσότερο μια μέθοδος εφαρμογής Βίας για τον εξευτελισμό της άλλης πλευράς, και δια αυτού της  πτώσης του ηθικού της και Υποταγής της.
Αυτό βεβαία έχει αποτέλεσμα στις Δομικές Κοινωνίες. Αυτές στις οποίες η εξουσία επιβάλλεται αυταρχικά είτε φανερά, είτε με κάποιο Δημοκρατικό Προσωπείο. 

Η Ελλάδα όμως είναι Οντολογική Κοινωνία.
.....αν μου γκρεμίσεις την Εκκλησιά, εγώ θα κρατήσω τον Θεό Μέσα μου. Κι αν μου σιγήσεις τις καμπάνες…. εγώ θα τις ακούω στην ψυχή μου….πέρα από 400 χρόνια …. Κι αν ακόμα με γενοκτονία ατιμάσεις τους Νεκρούς μου, εγώ θα τους τιμώ στην σιωπηλή προσευχή μου, και κάθε φορά που τους σκέφτομαι μια πεταλούδα θα έρχεται στο πρόσωπο μου.......>>
Η Ελλάδα είναι αερικό.
Κάποτε οι Γερμανοί Κατακτητές Κατέβασαν την Ελληνική Σημαία από την Ακρόπολη. Εμείς την ξανα-ανεβάσαμε, μέχρι που οι Γερμανοί κατέβασαν μόνοι τους το φασιστικό τους σύμβολο και ... όπου φύγει ...φύγει.

Η Ελλάδα είναι  Ιδέα. Η Πιστή στο Θεό είναι  πάνω από την ύλη και τα σύμβολα.
Και ακριβώς για αυτό (και αυτό είναι και το νόημα του Παιάνα) "Η Ελλάδα Ποτέ δεν πεθαίνει".
Καθ. Ανδρεας Αθηναιος