ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Τετάρτη 9 Ιουλίου 2014

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ - Musée des Frères Maristes & du Lycée Leonin



ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΛΕΟΝΤΕΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ - Musée des Frères Maristes & du Lycée Leonin
ΟΤΑΝ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΥΝΑΝΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ
 
Συγκίνηση και ενθουσιασμός επικράτησαν στα εγκαίνια το Μουσείου των Μαριανών Αδελφών «Musée des Frères Maristes & du Lycée Leonin», όπου ξετυλίγεται η ιστορία δύο περίπου αιώνων λειτουργίας του Λεοντείου Λυκείου στην Αθήνα. 
Απόφοιτοι που διαπρέπουν ως επαγγελματίες, μαθητές, γονείς, καθηγητές, φιλότεχνοι και μελετητές παραβρέθηκαν στην γιορτή μνήμης για τα 176 χρόνια ζωής του σχολείου και ξεναγήθηκαν από την μουσειολόγο κα Λουϊζα Καραπιδάκη, που φρόντισε μετά από εννέα ολόκληρα χρόνια μελέτης να δημιουργήσει ένα πολυδιάστατο χώρο εκμάθησης και αναψυχής προσφέροντας ένα πολύπλευρο διδακτικό ρόλο, τόσο για την ιστορία του ως εκπαιδευτηρίου, όσο και για το τάγμα των Μαριανών Αδελφών (Frères Maristes) που το διοικεί.
 Το μουσείο, που αποτελεί πρότυπο  για τα ελληνικά εκπαιδευτικά δεδομένα, στεγάζεται στο  ιστορικό κτίριο των Άνω Πατησίων, δείγμα μοντέρνας αρχιτεκτονικής της εποχής του, το οποίο σε μία δεκαετία θα συμπληρώσει 100 χρόνια από την κατασκευή του.
   Ο νέος αυτός πολιτιστικός φορέας, πολύτιμος ως προς τη μοναδικότητα της συλλογής του πήρε σάρκα και οστά χάρη στην  τεράστια συμβολή του  αποφοίτου του Σχολείου μας εφοπλιστή κ. Διαμαντή Διαμαντίδη και την ευγενή χορηγία του, μέσω του Ιδρύματος «Προποντίς», του οποίου είναι Πρόεδρος, καθώς και  όσων υποστήριξαν αυτή την προσπάθεια.
Η Ενωση Αποφοίτων Λεοντείου με τις προσπάθειες της κατόρθωσε να δώσει μια τεράστια πολιτιστική ταυτότητα στο μουσείο...
Οχι μόνο διότι ανάμεσα στα εκθέματα κατόρθωσε να συλλέξει   έργα αποφοίτων που διέπρεψαν στις Τέχνες και τα Γράμματα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, τιμώντας τους μαθητές που κάθισαν στα θρανία των δύο παραρτημάτων του Λεοντείου Λυκείου (Πατησίων και Νέας Σμύρνης) ... Εργα όπως αυτοπροσωπογραφία του Χατζηκυριάκου Γκίκα,  των Ακριθάκη, Γιαγίάνου, Καραμποτ, Μαρτίνου, Προεστού, πρωτότυπες ποιητικές συλλογες του Φωστιέρη,εργα του Βακαλόπουλου  πρωτότυπες παρτιτούρες των Πλέσσα, Χαλαρη, Κηλαιδόνη,..Αναφορές στο φωτογράφο Χαρισιάδη και τον γλύπτη  Γιάννη Παππα...ενθυμήματα του μακαριστού Αρχιεπισκοπου  Χριστόδουλου...και οι προθήκες των  αποφοίτων συνεχώς συμπληρώνονται....
Αλλά και γιατί σε σύντομο χρόνο κατέγραψε ένα σημαντικό τμήμα από αυτούς που πέρασαν τα θρανία των Λεοντείων 
Στον κατάλογο των Αποφοίτων περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών όπως οι: Περσέας Αθηναίος (καθηγητής, δημοσιογράφος, συγγραφέας, Ιδρυτής του ομώνυμου Ιδρύματος Ελληνισμού και Κοινωφελούς Ιδρύματος), Αλέξης Ακριθάκης (ζωγράφος), Βασίλης Αλεξάκης (συγγραφέας), Γιάννης Αλεξάκης (ηθοποιός, σκηνοθέτης), Γιάννης Βούρος (θεατρολόγος, ηθοποιός,καλλιτεχνικός διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας, Αποστόλης Γιαγιάνος (ζωγράφος), Γρηγόρης Γιαγιάνος (γκαλερίστας), Κώστας Γκιμοσούλης (συγγραφέας), Ντένης Ζαχαρόπουλος (ιστορικός, κριτικός τέχνης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης), Στέφανος Ήμελλος (Ακαδημαϊκός), Αθανάσιος Θεοδωρόπουλος (Πρόεδρος ΔΣ Εθνικής Λυρικής Σκηνής), Σπύρος Ιακωβίδης (Ακαδημαϊκός. Ως πρωτοετής φοιτητής Αρχαιολογίας το 1941 συμμετείχε στην Επιτροπή Απόκρυψης και Ασφάλισης όλων των εκθεμάτων του Αρχαιολογικού Μουσείου από τους Γερμανούς κατακτητές), Παναγιώτης Καλαντζόπουλος (συνθέτης), Φρέντυ Κάραμποττ (ζωγράφος, graphic designer, διαφημιστής), Λουκάς Καρυτινός (αρχιμουσικός), Λουκιανός Κηλαϊδόνης (συνθέτης), Τζόρτζιο ντε Κίρικο (ζωγράφος, συγγραφέας, γλύπτης) Γιώργος Λούκος (Πρόεδρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου),Γιώργος Μαρίνος (ηθοποιός), Δημήτρης Μαραγκόπουλος (συνθέτης,καθηγητής στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Λυκούργος Μαρκέας (συνθέτης), Ζακ Μεναχέμ (μουσικολόγος, ραδιοφωνικός παραγωγός), Ευάγγελος Μουτσόπουλος  (Ακαδημαϊκός, Πρύτανης ΕΚΠΑ), Σταύρος Ξενίδης (ηθοποιός), Βαγγέλης Παπαθανασίου (συνθέτης), Γιάννης Παππάς (γλύπτης), Μίμης Πλέσσας (συνθέτης), Γιώργος Σγουράκης (παραγωγός, σκηνοθέτης), Θωμάς Σφηκόπουλος (Αντιπρύτανης ΕΚΠΑ), Αντώνης Φωστιέρης (ποιητής), Χριστόδουλος Χάλαρης (συνθέτης), Δημήτρης Χαρισιάδης (φωτογράφος), Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας (Ακαδημαϊκός, ζωγράφος, γλύπτης, χαράκτης) και Περικλής Χούρσογλου (καθηγητής Κινηματογράφου, σκηνοθέτης). 
 
Από τον χώρο του αθλητισμού οι: και Λάμπης Νικολάου (μέλος Αθανάτων Δ.Ο.Ε.), Μάκης Γαρουφαλίδης, Γιώργος Πρίντεζης (καλαθοσφαιριστές), Χρυσή Διαμαντοπούλου, 
Τεό Λοράντος, Δημήτρης Σελετόπουλος, Γιώργος Ρέππας, Δημήτρης Κουκής (υδατοσφαιριστές), και Σπύρος Φουρλάνος (ποδοσφαιριστής).
 
Από τον χώρο της Πολιτικής οι: Κωστής Στεφανόπουλος (τ. Πρόεδρος Δημοκρατίας), Πάνος Καμμένος, Βασίλης Κικίλιας (Υπουργός Δημόσιας Τάξης), Γιώργος Κουμουτσάκος,  Κώστας Μουσουρούλης, Αργύρης Ντινόπουλος (Υπουργός Εσωτερικών), Γιάννης Πανούσης, Κυριάκος Πιερρακάκης, Σάκης Πεπονής .
 
Από τον χώρο των ΜΜΕ οι: Αλφόνσος Βιτάλης, Νίκος και Γιώργος Βλαβιανός, Αντώνης Καλκαβούρας, Δημήτρης και  Αντώνης Λιάρος, Ηλίας Μαμαλάκης, Δημήτρης Μενούνος, Τάσος Μπάρλας, Μπάμπης Παπαδημητρίου, Γιάννης Πρετεντέρης, Φώτης Σεργουλόπουλος, Παύλος Τσίμας και Μιχάλης Τσώχος. 
 
Από τον χώρο της Ναυτιλίας οι: Γιώργος Βερνίκος,  Διαμαντής Διαμαντίδης, Γιώργος Δεμενόπουλος, Βασίλης και Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, Γιάννης Κούστας , Περικλής Παναγόπουλος  και Δημήτρης Σβώλος .
 
Από τον επιχειρηματικό χώρο οι: Ανδρέας Βγενόπουλος, Ορφέας Βεϊνόγλου,  Μιχάλης Γκιόλμαν, Νάσος Κόκκινος, Αχιλλέας και Χρήστος Κωνσταντακόπουλος, Άγγελος Μενεγάτος, Χρήστος Πανόπουλος, Τασος Πράσινος, Πολυχρόνης και Γιάννης Συγγελίδης και Κωνσταντίνος Φρουζής και Νίκος Κουμμέτης
 
Από τον επιστημονικό χώρο οι: Γιώργος Βλάχος (καθηγητής Ε.Μ.Π.), Γιώργος Βλάχος (καθηγητής Ναυτιλιακών Σπουδών), Θεόδωρος Εδιπίδης (καθηγητής Ιατρικής), Παναγιώτης Ζουμπούλης (ορθοπεδικός-χειρουργός σπονδυλικής στήλης), Δημήτρης Κωστής (καθηγητής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ευάγγελος Μανωλόπουλος (καθηγητής Φαρμακολογίας), Κωνσταντίνος Μενουδάκος (νομικός), Περικλής Παπαδόπουλος (καθηγητής NASA), Σωτήρης Ράπτης (καθηγητής Ιατρικής), Ευρυπίδης Στεφάνου (καθηγητής Χημείας), Γιάννης Χαραλάμπους (καθηγητής Πληροφορικής) και πάρα πολύ άλλοι.
 
Τέλος, από τους κόλπους της Εκκλησίας, απόφοιτοι υπήρξαν ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος  Χριστόδουλος και ο μακαριστός Μητροπολίτης Αυστρίας και Ουγγαρίας Μιχαήλ Στάϊκος, ενώ ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος  κ. Ιερώνυμος διετέλεσε φιλόλογος καθηγητής στο Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης κατά την δεκαετία του ΄60.
 

Κυριακή 6 Ιουλίου 2014

6 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΥΣΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ



ΜΟΥΣΕΙΟ  ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ


ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΕΤΑΙ  6 ΧΡΟΝΩΝ


Το Μουσείο Πολιτιστικής Κληρονομιάς στη Γλώσσα Σκοπέλου είναι Δημιούργημα του Ιδρύματος Ελληνισμού ΝΠΙΔ και της Βιβλιοθήκης Περσεύς Αθηναίος.

Σαν Σήμερα Κυριακή -και τότε- 6 Ιουλίου του 2008, άνοιξε την αγκαλιά του στους Γλωσσιωτες, τους Σκοπελιτες, και σε ολόκληρο τον Κόσμο που αντιλαμβάνεται ότι ο Πολιτισμός είναι ένα συνεχές δίδαγμα για την διαχρονική ζωή, και όχι "κίτρινο γραμμα ξεχασμένο στο συρτάρι". Ο Πολιτισμός ειναι γνώση και Σοφία, χρησιμότατη για την κάθε..."σημερινή" Ζωή.

Σήμερα συμπληρώνονται 6 χρόνια λειτουργίας του Μουσείου. Ο Λαός το ονόμασε "Ναυτικό Μουσείο" λόγω της σημαντικής θέσης που έχει το Ελληνικό Πλοίο και η Θάλασσα στην θεματολογία του.

Το1983,Το Ίδρυμα  πρόσφερε απασχόληση σε Δέκα νέους και νέες από το νησί μας, στα πλαίσια της συνεργασίας του Ιδρύματος με το Υπουργείο Πολιτισμού και την 7η Εφορεία Βυζαντινών Αρχαιοτήτων. 

Μέσα απο τις Δρασεις του Μουσείου, το Υπουργείο Πολιτισμού, η 7η ΕΒΑ και το Ίδρυμα, ενεσκυψαν στον Βυζαντινό Πλούτο του Νησιού για πρώτη φορά.



μια ανοιχτη αγκαλια στο απερνατο γαλαζιο του Ελληνικου Ουρανου και της Θαλλασας

Το Κτηριο του Μουσειου στην αναπαλαιομενη Αρχιτεκτονικη του Νησιου


Το Ίδρυμα Ελληνισμού Ν.Π.Ι.Δ. και το Κοινωφελές Ίδρυμα Περσεύς Αθηναίος Ν.Π.Ι.Δ. έχουν στους καταστατικους τους Σκοπούς την διαχρονική και στο αιώνιο διάρκεια του Έργου τους και μέσα σε αυτό και του Μουσείου και της Βιβλιοθήκης στη Γλώσσα Σκοπελου

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

ΚΑΛΟΚΑΡΙ 2014 
ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ 
ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ 
ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ 
ΣΤΗ
ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ

ΑΝΩ :  ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΣΕ ΩΡΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
ΚΑΤΩ: ΩΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ....  ΤΟ ΚΡΥΦΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΑΝΑΖΕΙ........
ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ

Τριτη Τεταρτη Πεμπτη 10πμ εως 1μμ
και

Παρασκευη Σαββατο Κυριακη
πρωι 10πμ εως 1μμ
&
απογευμα 7μμ εως 9μμ

ΔΕΥΤΕΡΑ  ΚΛΕΙΣΤΑ

ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 1η ΙΟΥΛΙΟΥ 2014 
ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑΣ
ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ
ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΠΕΡΣΕΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ
ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ   ΤΚ 37003

ΟΙ ΣΚΟΠΕΛΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ "ΒΑΦΤΙΣΕΙ" ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ "ΝΑΥΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ"  
ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΘΕΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΚΛΕΙΝΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΣ ΤΗΝ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΥΤΟΣΥΝΗ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.



ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ
ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Υπο τον (τοτε) Διεθυντη της ΥΠΟΝΑΥΑΡΧΟ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟ
Ενω πολλα στελεχη του ΠΝ, ε.ε. & ε.α. εχουν προσφερει στην Βιβλιοθηκη "Περσευς Αθηναιος" του Μουσειο το Συγγραφικο τους Εργο.

Στο Μουσειο Εκτιθενται  αντικειμενα και φωτογραφιες του Υποβρυχιου Κατσωνης και του Πλοιαρχου Λασκου Δωρεα της Μπεατας Ασημακοπουλου.

Η ΠΡΟΘΗΚΗ ΤΟΥ ΥΠΟΒΡΥΧΙΟΥ ΚΑΤΣΩΝΗΣ



ΣΤΟ ΑΙΘΡΙΟ ΤΟΥ ΜΟΥΣΕΙΟΥ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΠΟΣΤΑΣΕΙ

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΠΕΡΣΕΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ Η/Υ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΩΡΕΑΝ

ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΙΜΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ "ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΜΕΤΡΟΥ"

ΕΝΩ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΥΛΟ ΑΓΑΘΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΦΩΣ
Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ








Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ



Ο ΟΤΕ  ΑΠΟΚΑΤΕΣΤΗΣΕ 
ΤΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ

Tηλ  210 3210405

Τηλεομοιοτυπο  210 3210406

e mail : hfnd3@otenet.gr


www.hellenic-foundation.gr 

Ταχυδρομικη Διευθυνση

ΤΑΧ ΘΥΡΙΣ  27017  ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ ΤΚ 11702



ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΙΣΤΟΡΙΑ 176 ΧΡΟΝΩΝ

Ιστορία 176 χρόνων

Εγκαινιάζεται την Τετάρτη το Μουσείο του Λεοντείου Λυκείου

Εγκαινιάζεται την Τετάρτη το Μουσείο του Λεοντείου Λυκείου
Το μουσείο στεγάζεται στο κτίριο της στο κτίριο της οδού Νεϊγύ 17, Άνω Πατήσια  
Η ιστορία δύο περίπου αιώνων λειτουργίας του Λεοντείου Λυκείου στην Αθήνα ξετυλίγεται στο  Μουσείο των Μαριανών Αδελφών «Musée des Frères Maristes & du Lycée Leonin», που ανοίγει τις πόρτες του σε μαθητές, γονείς, αποφοίτους, φιλότεχνους, εκπαιδευτικές κοινότητες, μελετητές, καθώς και στο ευρύ κοινό την Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014 και ώρα 20.00, στο κτίριο της οδού Νεϊγύ 17, Άνω Πατήσια.

Για πρώτη φορά στα ελληνικά εκπαιδευτικά χρονικά οργανώνεται ένα μουσείο με βασικό σκοπό την πολυδιάστατη λειτουργία του ως χώρος μνήμης, εκμάθησης και αναψυχής και για τον λόγο αυτό δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη μουσειολογική μελέτη από την Λουϊζα Καραπιδάκη, ώστε οι πληροφορίες να είναι σαφείς και τεκμηριωμένες και να δίδονται με εύληπτο τρόπο συμβάλλοντας και στην τέρψη της ψυχής.
Άλλωστε,  είναι προφανές ότι το μονογραφικό μουσείο ενός σχολείου που έχει διανύσει 176 χρόνια ζωής, προσφέρει ποικίλο υλικό με  στόχο ένα πολύπλευρο διδακτικό ρόλο, τόσο για την ιστορία του ως εκπαιδευτήριο, όσο και για το τάγμα των Μαριανών Αδελφών (Frères Maristes) που το διοικεί.
Επίσης, παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και ως χώρος μνήμης, αφού στεγάζεται σε ένα ιστορικό κτίριο,  δείγμα μοντέρνας αρχιτεκτονικής της εποχής του, το οποίο σε μία δεκαετία θα συμπληρώσει 100 χρόνια από την κατασκευή του.
Τέλος, το Μουσείο δεν αποτελεί μόνο ένα χώρο απλής  καταγραφής, αλλά έναν ιμάντα που συνδέει το παρελθόν με το παρόν και το μέλλον και έχει διαρθρωθεί έτσι ώστε οι παράλληλες δραστηριότητες που θα φιλοξενεί, να το διατηρούν ως ζωντανό πυρήνα της πολιτιστικής ζωής της πόλης. Στα άμεσα σχέδια συμπεριλαμβάνεται η διοργάνωση θεματικών εκθέσεων, ενημερωτικών ημερίδων, συναντήσεων, επιμορφωτικών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων  και άλλων δράσεων.
Ανάμεσα στα εκθέματα της Ιστορίας των δύο σχολείων, Λεοντείου Πατησίων και Λεοντείου Νέας Σμύρνης,  συγκαταλέγονται και έργα αποφοίτων που διέπρεψαν στις Τέχνες και τα Γράμματα, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, τιμώντας τους μαθητές που κάθισαν στα θρανία των δύο παραρτημάτων του Λεοντείου Λυκείου.
Πολυδιάστατη λειτουργία
Βασικός στόχος μας στο σχεδιασμό του Μουσείου του Λεοντείου Λυκείου είναι να έχει μια πολυδιάστατη λειτουργία για να μπορεί να ανταποκριθεί σε ένα ευρύ κοινό, το οποίο να περιλαμβάνει από τους μαθητές του σχολείου, τους γονείς, τους αποφοίτους, τη Μαριανή Κοινότητα όλου του κόσμου, αλλά και τους φιλότεχνους, τους ειδικούς, τους φιλομαθείς και άλλες εκπαιδευτικές κοινότητες.
Το Μουσείο του Λεοντείου Λυκείου θα είναι και ένας χώρος αναψυχής, όπως οφείλουν να είναι τα Μουσεία σήμερα και για αυτό δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στη μουσειολογική μελέτη, ώστε οι πληροφορίες να είναι σαφείς και τεκμηριωμένες και να δίδονται με εύληπτο τρόπο ώστε να αποτελούν και τέρψη της ψυχής.
Άλλωστε,  είναι προφανές ότι το Μουσείο ενός σχολείου που έχει διανύσει πάνω από μία εκατονταετία και προσφέρει ποικίλο υλικό μπορεί να έχει ένα πολύπλευρο διδακτικό ρόλο, τόσο για την ιστορία του ίδιου  του σχολείου, όσο και για την  ιστορίας του εκπαιδευτικού τάγματος. Ο επισκέπτης του μουσειακού χώρου αντιλαμβάνεται την ιστορία των Μαριανών Αδελφών στην Ελλάδα και του Λεοντείου Λυκείου ως οντότητα και όχι ως αποσπασματικά σύνολα.
Επίσης το μονογραφικό μουσείο, που αφορά μια μακρά περίοδο της σχολικής ζωής είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και ως χώρος μνήμης, αφού  στεγάζεται μέσα σε ένα ιστορικό κτήριο, που αποτελεί ένα μοντέρνο δείγμα αρχιτεκτονικής της εποχής του και που σε μία δεκαετία θα είναι 100 ετών.
Τέλος, το μουσείο έχει διαρθρωθεί με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να δεχτεί επισκέπτες για τα εκθέματά του, να μπορεί να δέχεται επιμέρους ξεναγήσεις, ενημερωτικές ημερίδες, θεματικές συναντήσεις, επιμορφωτικά προγράμματα, εκπαιδευτικά προγράμματα και άλλες πολιτιστικές δράσεις, που να σχετίζονται με τα εκθέματά και τις θεματικές του.
Απόφοιτοι
Ας σημειωθεί ότι στον κατάλογο των αποφοίτων περιλαμβάνονται εκπρόσωποι από τον χώρο των Γραμμάτων και των Τεχνών όπως οι: Περσέας Αθηναίος (καθηγητής, δημοσιογράφος, συγγραφέας, Ιδρυτής του ομώνυμου Ιδρύματος Ελληνισμού και Κοινωφελούς Ιδρύματος)Αλέξης Ακριθάκης (ζωγράφος), Βασίλης Αλεξάκης(συγγραφέας), Γιάννης Αλεξάκης (ηθοποιός, σκηνοθέτης),  Χρήστος Βακαλόπουλος(συγγραφέας-σκηνοθέτης) Γιάννης Βούρος (θεατρολόγος, ηθοποιός, καλλιτεχνικός διευθυντής του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδας, Αποστόλης Γιαγιάνος (ζωγράφος),Γρηγόρης Γιαγιάνος (γκαλερίστας), Κώστας Γκιμοσούλης (συγγραφέας), Ντένης Ζαχαρόπουλος (ιστορικός, κριτικός τέχνης, καλλιτεχνικός διευθυντής του Μακεδονικού Μουσείου Σύγχρονης Τέχνης Θεσσαλονίκης), Στέφανος Ήμελλος (Ακαδημαϊκός),Σπύρος Ιακωβίδης (Ακαδημαϊκός. Ως πρωτοετής φοιτητής Αρχαιολογίας το 1941 συμμετείχε στην Επιτροπή Απόκρυψης και Ασφάλισης όλων των εκθεμάτων του Αρχαιολογικού Μουσείου από τους Γερμανούς κατακτητές), Παναγιώτης Καλαντζόπουλος (συνθέτης), Φρέντυ Κάραμποττ (ζωγράφος, graphic designer, διαφημιστής), Λουκάς Καρυτινός (αρχιμουσικός), Λουκιανός Κηλαϊδόνης (συνθέτης),Τζόρτζιο ντε Κίρικο (ζωγράφος, συγγραφέας, γλύπτης) Γιώργος Λούκος  (Πρόεδρος και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου), Γιώργος Μαρίνος(ηθοποιός), Δημήτρης Μαραγκόπουλος (συνθέτης, καθηγητής στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο), Λυκούργος Μαρκέας (συνθέτης), Ζακ Μεναχέμ (μουσικολόγος, ραδιοφωνικός παραγωγός), Ευάγγελος Μουτσόπουλος  (Ακαδημαϊκός, Πρύτανης ΕΚΠΑ), Σταύρος Ξενίδης (ηθοποιός), Βαγγέλης Παπαθανασίου (συνθέτης), Γιάννης Παππάς (γλύπτης), Μίμης Πλέσσας (συνθέτης), Γιώργος Σγουράκης (παραγωγός, σκηνοθέτης), Θωμάς Σφηκόπουλος (Αντιπρύτανης ΕΚΠΑ), Αντώνης Φωστιέρης(ποιητής), Χριστόδουλος Χάλαρης (συνθέτης), Δημήτρης Χαρισιάδης (φωτογράφος),Νίκος Χατζηκυριάκος-Γκίκας (Ακαδημαϊκός, ζωγράφος, γλύπτης, χαράκτης), Περικλής Χούρσογλου (καθηγητής Κινηματογράφου, σκηνοθέτης) και Λάμπης Νικολάου (μέλος Αθανάτων Δ.Ο.Ε.).
Από τον χώρο του αθλητισμού οι: Μάκης ΓαρουφαλίδηςΓιώργος Πρίντεζης(καλαθοσφαιριστές), Χρυσή Διαμαντοπούλου, Τεό Λοράντος, Δημήτρης Σελετόπουλος, Γιώργος Ρέππας, Δημήτρης Κουκής (υδατοσφαιριστές), και Σπύρος Φουρλάνος (ποδοσφαιριστής).
Από τον χώρο της Πολιτικής οι: Κωστής Στεφανόπουλος (τ. Πρόεδρος Δημοκρατίας),Πάνος ΚαμμένοςΒασίλης Κικίλιας (υπουργός Δημόσιας Τάξης), Γιώργος Κουμουτσάκος,  Κώστας Μουσουρούλης, Αργύρης Ντινόπουλος (υπουργός Εσωτερικών), Γιάννης ΠανούσηςΣάκης Πεπονής και Ηλίας Ψινάκης (Δήμαρχος Μαραθώνα).
Από τον χώρο των ΜΜΕ οι: Ιωσήφ Αβράμογλου, Αλφόνσος Βιτάλης, Νίκος και Γιώργος Βλαβιανός, Αντώνης Καλκαβούρας, Δημήτρης και  Αντώνης Λιάρος, Ηλίας Μαμαλάκης, Δημήτρης Μενούνος, Μπάμπης Παπαδημητρίου, Γιάννης Πρετεντέρης, Φώτης Σεργουλόπουλος, Παύλος Τσίμας και Μιχάλης Τσώχος.
Από τον χώρο της Ναυτιλίας οι: Γιώργος Βερνίκος,  Διαμαντής Διαμαντίδης,  Βασίλης και Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, Γιάννης Κούστας και Περικλής Παναγόπουλος.
Από τον επιχειρηματικό χώρο οι: Ανδρέας Βγενόπουλος, Ορφέας Βεϊνόγλου, Γιώργος Δεμενόπουλος, Μιχάλης Γκιόλμαν, Νάσος Κόκκινος, Αχιλλέας και Χρήστος Κωνσταντακόπουλος, Άγγελος Μενεγάτος, Χρήστος Πανόπουλος,  Πολυχρόνης και Γιάννης Συγγελίδης και Κωνσταντίνος Τσαγκαμίλης, Κωνσταντίνος Φρουζής.
Από τον επιστημονικό χώρο οι: Γιώργος Βλάχος (καθηγητής Ε.Μ.Π.), Γιώργος Βλάχος(καθηγητής Ναυτιλιακών Σπουδών), Θεόδωρος Εδιπίδης (καθηγητής Ιατρικής),Παναγιώτης Ζουμπούλης (ορθοπεδικός-χειρουργός σπονδυλικής στήλης), Δημήτρης Κωστής (καθηγητής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών), Ευάγγελος Μανωλόπουλος(καθηγητής Φαρμακολογίας), Κωνσταντίνος Μενουδάκος (νομικός), Περικλής Παπαδόπουλος (καθηγητής NASA), Σωτήρης Ράπτης (καθηγητής Ιατρικής),Ευρυπίδης Στεφάνου (καθηγητής Χημείας), Γιάννης Χαραλάμπους (καθηγητής Πληροφορικής) και πάρα πολύ άλλοι.
Τέλος, από τους κόλπους της Εκκλησίας απόφοιτοι υπήρξαν ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος  Χριστόδουλος και ο μακαριστός Μητροπολίτης Αυστρίας και Ουγγαρίας Μιχαήλ Στάϊκος, ο Αρχιεπίσκοπος των εν Αθήναις Καθολικών Νικόλαος , ενώ ο νυν Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος διετέλεσε φιλόλογος καθηγητής στο Λεόντειο Λύκειο Νέας Σμύρνης κατά την δεκαετία του ΄60.
Ώρες λειτουργίας: έως και τις 20 Ιουλίου καθημερνά, εκτός Σαββάτου και Κυριακής 09.00-13.00.
Με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα ανακοινωθεί το τελικό ωράριο λειτουργίας.
Newsroom ΔΟΛ

Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΑ  9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014
ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ
                                                                                                    Ε
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ
ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΥΣ:
Επειδή όλοι δεν είναι ειδικοί στα Οικονομικά και τα Φοροτεχνικά, και επειδή ακόμη και οι ειδικοί, λόγω του ότι οι κανόνες του παιχνιδιού στην Ελλάδα μας, είναι "κινούμενη άμμος" και αλλάζουν μέσα στην νύχτα (ως "Γεφύρι της Άρτας" , λέμε με άπλα λόγια σε όσους εργάσθηκαν στο Ίδρυμα μέσα στο 2013 και εισέπραξαν τις αμοιβές τους στο 2014, τι προβλεπει ο Νομος για τις φορολογικες δηλωσεις που υποβαλονται εφετος (2014) για τα εισοδηματα του 2013.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ του Νόμου που παρατίθεται πιο κάτω είναι: Δηλώνεις στην Εφορία, δηλ βάζεις στην φορολογική σου δήλωση του 2013 που υποβαλεις του 2014) ΜΟΝΟ τις αποδοχές που πραγματικά εισέπραξες, στην χρονιά που τις εισέπραξες. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΘΗΚΕΣ.
Αυτό είναι σημαντικό για τους εργασθεντες, γιατί τα Προγράμματα του ΕΣΠΑ, εκταμιεύονται ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ από τον χρόνο εργασίας. Μπορεί δηλ ένα πρόσωπο να έχει εργασθεί μέσα στο 2013 (πχ Σεπτέμβρη έως Δεκέμβριο 2013), αλλά το ΕΣΠΑ να εκταμιευθεί τον Φεβρουάριο του 2014 η και ακόμα μεταγενέστερα, και το προσωπο αυτο να εισπραξει τα δεδουλευμενα του 2013, -με απολυτη Νομιμοτητα για ολους τους εμπλεκομενους- μεσα στο 2014.
Το πρόσωπο που έχει εργασθεί, εργάσθηκε το 2013. Όμως για την εργασία του εντός του 2013, εισέπραξε αυτά που του οφειλοντο μέσα στο 2014.
Στην περίπτωση αυτή, στην Δήλωση του 2013 που υποβάλλει το 2014, ΔΕΝ δηλώνει το ποσό που ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ μέσα στο 2014. Αυτό το ποσό θα το δηλώσει με την φορολογική του δήλωση του 2015.
Στην φορολογική δήλωση , δηλώνονται στην Δήλωση που κανουμε εφετος το 2014, μονο οτι εισπραχθηκε μεσα στο 2013.
Το Ίδρυμα ΔΕΝ έχει αποστειλει Βεβαιωση Αποδοχων", στου εργασθεντες μέσα στο 2013, για ποσα που είναι εισπραξη εντός του 2014.
Το Ίδρυμα, ΕΧΕΙ αποστειλει Βεβαιωση Αποδοχων", στου εργασθεντες μέσα στο 2013, ΜΟΝΟ για ποσα που εισέπραξαν εντός του 2013, ενω για τα Υπολοιπα ποσα θα σταλει βεβαιωση αποδοχων χωριστα για τα ποσα που εισπραχθηκαν η θα εισπραχθουν μεσα στο 2014.


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Δεν θα φορολογηθούν

οι ανείσπρακτες αποδοχές του 2013

Επειδη οι αποδοχες που προερχονται απο Προγραμματα ΕΣΠΑ που υλοποιηθηκαν το 2013, μπορει να καταβληθουν στους εργασθεντες και μεσα στο 2014, διευκρινισθηκε Νομοθετικα οτι τα δεδουλευμενα του 2013 τα οποια θα πληρωθουν το 2014, δεν θα φορολογηθουν στην Δηλωση του 2013(χρηση), που υποβαλεται εντος του 2014 (οικονομικο 2014)

Θεωρουμε οτι αυτο εχει σημαντικο ενδιαφερον για οσους εργασθηκαν για το Ιδρυμα και η μεν εργασια τους, με συμβαση ορισμενου χρονου εληξε το αργοτερο στις 31 Δεκεμβριου 2013, και η πληρωμη τους γινεται μεσα στο 2014

Ο Νομος εχει ως εξης

[02.04.2014]


Με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου δόθηκε λύση στο κενό που υπήρχε σχετικά με την μη φορολόγηση Tων ανείσπρακτων αποδοχών για το έτος 2013. (οικ. 2014)

Σημειώνουμε ότι η εν λόγω διάταξη προέβλεπε την μη φορολόγηση των ανείσπρακτων αποδοχών αρχικά για το 2011 (με την παράγραφο 11 του άρθρου 4 του ν.
4038/2012), στην συνέχεια η ισχύ της διάταξης επεκτάθηκε και για το 2012 με τον νόμο 4110/2013, ενώ τώρα με το πολυνομοσχέδιο επεκτείνεται εκ νέου και για την χρήση 2013.

Η ρύθμιση περιέχεται στο Αρθρο τρίτο και έχει ως εξής:

Άρθρο τρίτο
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.2.: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΦΑΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΟ Π 2070/1987 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της
παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν.2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν.4038/2012 (Α' 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013.

Αιτιολογική έκθεση
8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν.
2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν. 4038/2012 (Α΄ 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013

Δευτέρα 9 Ιουνίου 2014

ΔΕΥΤΕΡΑ 9 ΙΟΥΝΙΟΥ 2014 ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ

Στή γολέτα "Τερψιχόρη" τού Λάζαρου Κουντουριώτη βρισκόταν καί η σεβαστή κυβέρνηση μέ πρώτους τόν Ιωάννη Κωλέτη καί τόν Θεόδωρο Νέγρη, οι οποίοι γιά τό μόνο πού νοιάστηκαν ήταν πώς νά σώσουν τό τομάρι τους.
Είχαν εξαντλήσει όλες τίς ραδιουργίες δίδοντας αξιώματα σέ ανίκανους ανθρώπους πού δέν είχαν ασχοληθεί ποτέ μέ τά στρατιωτικά καί τώρα δέν γνώριζαν αλλά ίσως καί νά μήν τούς ένοιαζε, πώς θά αντιμετωπιστεί ο Τούρκος πού πλησίαζε.
Ο Κωλέτης είχε προηγουμένως φροντίσει νά απομακρύνει τελείως τόν Κολοκοτρώνη μέ μία επιστολή του, μέ τήν οποία τού έδινε εντολή νά ...πάει στήν Πάτρα νά συνεχίσει τήν πολιορκία, ενώ τόν χαρακτήριζε καί σκανδαλοποιό.
Ποιός μπορούσε άραγε νά σταματήσει τόν Δράμαλη;

«Τού δέ Δράμαλη προσεγγίζοντος, ο μέν λαός καί αι αρχαί αι εν ΚορίΙστορικά τής ελληνικής παλιγγενεσίας υπό Μιχαήλ Οικονόμου






 
 

Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ


ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ.
Η ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΣΗΜΕΙΟΔΟΤΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΜΑΣ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.

ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ ΣΚΟΠΕΛΟΥ



ΜΕ ΑΠΛΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΥΣ:

Επειδή όλοι δεν είναι ειδικοί στα Οικονομικά και τα Φοροτεχνικά, και επειδή ακόμη και οι ειδικοί, λόγω του ότι οι κανόνες του παιχνιδιού στην Ελλάδα μας, είναι "κινούμενη άμμος" και αλλάζουν μέσα στην νύχτα (ως "Γεφύρι της Άρτας" , λέμε με άπλα λόγια σε όσους εργάσθηκαν στο Ίδρυμα μέσα στο 2013 και εισέπραξαν τις αμοιβές τους στο 2014, τι προβλεπει ο Νομος για τις φορολογικες δηλωσεις που υποβαλονται εφετος (2014) για τα εισοδηματα  του 2013.

Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ του Νόμου που παρατίθεται πιο κάτω είναι: Δηλώνεις στην Εφορία, δηλ βάζεις στην φορολογική σου δήλωση του 2013 που υποβαλεις του 2014) ΜΟΝΟ τις αποδοχές που πραγματικά εισέπραξες,  στην  χρονιά που τις εισέπραξες. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΤΙΣ ΕΡΓΑΣΘΗΚΕΣ.
Αυτό είναι σημαντικό για τους εργασθεντες, γιατί τα Προγράμματα του ΕΣΠΑ, εκταμιεύονται ΕΤΕΡΟΧΡΟΝΙΣΜΕΝΑ από τον χρόνο εργασίας. Μπορεί δηλ ένα πρόσωπο να έχει εργασθεί μέσα στο 2013 (πχ Σεπτέμβρη έως Δεκέμβριο 2013), αλλά το ΕΣΠΑ να εκταμιευθεί τον Φεβρουάριο του 2014 η και ακόμα μεταγενέστερα, και το προσωπο αυτο να εισπραξει τα δεδουλευμενα του 2013, -με απολυτη Νομιμοτητα για ολους τους εμπλεκομενους- μεσα στο 2014.
Το πρόσωπο που έχει εργασθεί, εργάσθηκε το 2013. Όμως για την εργασία του εντός του 2013, εισέπραξε αυτά που του οφειλοντο μέσα στο 2014.
Στην περίπτωση αυτή, στην Δήλωση του 2013 που υποβάλλει το 2014,  ΔΕΝ δηλώνει το ποσό που ΕΙΣΕΠΡΑΞΕ  μέσα στο 2014. Αυτό το ποσό θα το δηλώσει με την φορολογική του δήλωση του 2015.
Στην φορολογική δήλωση , δηλώνονται στην Δήλωση που κανουμε εφετος το 2014, μονο οτι εισπραχθηκε μεσα στο 2013.
Το Ίδρυμα ΔΕΝ έχει αποστειλει Βεβαιωση Αποδοχων", στου εργασθεντες μέσα στο 2013, για ποσα που είναι εισπραξη εντός του 2014.
Το Ίδρυμα, ΕΧΕΙ  αποστειλει Βεβαιωση Αποδοχων", στου εργασθεντες μέσα στο 2013, ΜΟΝΟ για ποσα που εισέπραξαν εντός του 2013, ενω για τα Υπολοιπα ποσα θα σταλει βεβαιωση αποδοχων χωριστα για τα ποσα που εισπραχθηκαν η θα εισπραχθουν μεσα στο 2014.


ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Δεν θα φορολογηθούν

οι ανείσπρακτες αποδοχές του 2013

Επειδη οι αποδοχες που προερχονται απο Προγραμματα ΕΣΠΑ που υλοποιηθηκαν το 2013, μπορει να καταβληθουν στους εργασθεντες και μεσα στο 2014, διευκρινισθηκε Νομοθετικα οτι τα δεδουλευμενα του 2013 τα οποια θα πληρωθουν το 2014, δεν θα φορολογηθουν στην Δηλωση του 2013(χρηση), που υποβαλεται εντος του 2014 (οικονομικο 2014)

Θεωρουμε οτι αυτο εχει σημαντικο ενδιαφερον για οσους εργασθηκαν για το Ιδρυμα και η μεν εργασια τους, με συμβαση ορισμενου χρονου εληξε το αργοτερο στις 31 Δεκεμβριου 2013, και η πληρωμη τους γινεται μεσα στο 2014

Ο Νομος εχει ως εξης

[02.04.2014]


Με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου δόθηκε λύση στο κενό που υπήρχε σχετικά με την μη φορολόγηση Tων ανείσπρακτων αποδοχών για το έτος 2013. (οικ. 2014)

Σημειώνουμε ότι η εν λόγω διάταξη προέβλεπε την μη φορολόγηση των ανείσπρακτων αποδοχών αρχικά για το 2011 (με την παράγραφο 11 του άρθρου 4 του ν.
4038/2012), στην συνέχεια η ισχύ της διάταξης επεκτάθηκε και για το 2012 με τον νόμο 4110/2013, ενώ τώρα με το πολυνομοσχέδιο επεκτείνεται εκ νέου και για την χρήση 2013.

Η ρύθμιση περιέχεται στο Αρθρο τρίτο και έχει ως εξής:

Άρθρο τρίτο
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.2.: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΦΑΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΟ Π 2070/1987 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της
παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν.2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν.4038/2012 (Α' 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013.

Αιτιολογική έκθεση
8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν.
2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν. 4038/2012 (Α΄ 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013

Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

ΔΙΑΛΕΞΗ : ΤΟ ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΟ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ


ΚΟΙΝΩΦΕΛΕΣ ΙΔΡΥΜΑ ΠΕΡΣΕΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ : Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΤΑΧ ΘΥΡΙΔΑ



ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ  ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΔΙΕΘΥΝΣΗ: 

ΤΑΧ. ΘΥΡΙΣ 27009  ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ  ΤΚ 11702

e mail : perseys1@otenet.gr 



ΜΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΦΩΣ


Γνωριζατε οτι :
ο ΤΚ 11702 της Ακροπολης αντιστοιχει 
       με ΤΚ 11702 Νέα Υόρκη , Ηνωμένες Πολιτείες
?

ΙΔΡΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ Ν.Π.Ι.Δ.: Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΤΑΧ. ΘΥΡΙΔΑ



ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ:


ΤΑΧ. ΘΥΡΙΣ  27017  ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΑΘΗΝΑ
ΤΚ 11702




"Αυτο που ακουτε συνεβη στην Αθηνα"......
...σε "Εποχές Κολοσσιαίου"  η αλληλογραφία μας....χάνεται....

Το Καλό όμως πάντα Νικάει.....


1963 1964 : ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΜΕΤΡΟΥ
ελλαδα σ αγαπαμε


Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ ΤΟ 2013 ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΔΗΛΩΣΕΩΝ

Δεν θα φορολογηθούν

 οι ανείσπρακτες αποδοχές του 2013 

Επειδη οι αποδοχες που προερχονται απο Προγραμματα ΕΣΠΑ που υλοποιηθηκαν το 2013, μπορει να καταβληθουν στους εργασθεντες και μεσα στο 2014, διευκρινισθηκε Νομοθετικα οτι τα δεδουλευμενα του 2013 τα οποια θα πληρωθουν το 2014, δεν θα φορολογηθουν στην Δηλωση του 2013(χρηση), που υποβαλεται εντος του 2014 (οικονομικο 2014)

 Θεωρουμε οτι αυτο εχει σημαντικο ενδιαφερον για οσους εργασθηκαν για το Ιδρυμα και η μεν εργασια τους, με συμβαση  ορισμενου χρονου εληξε το αργοτερο στις 31 Δεκεμβριου 2013, και η πληρωμη τους γινεται μεσα στο 2014

Ο Νομος εχει ως εξης

 [02.04.2014]


Με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου δόθηκε λύση στο κενό που υπήρχε σχετικά με την μη φορολόγηση Tων ανείσπρακτων αποδοχών για το έτος 2013. (οικ. 2014)

Σημειώνουμε ότι η εν λόγω διάταξη προέβλεπε την μη φορολόγηση των ανείσπρακτων αποδοχών αρχικά για το 2011 (με την παράγραφο 11 του άρθρου 4 του ν. 4038/2012),  στην συνέχεια η ισχύ της διάταξης επεκτάθηκε και για το 2012 με τον νόμο 4110/2013, ενώ τώρα με το πολυνομοσχέδιο επεκτείνεται εκ νέου και για την χρήση 2013.

Η ρύθμιση περιέχεται στο Αρθρο τρίτο και έχει ως εξής:

Άρθρο τρίτο
ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΩΔΙΚΑ ΦΠΑ
ΥΠΟΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ Β.2.: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΑΞΕΩΝ ΚΦΑΣ, ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΑΥΟ Π 2070/1987 ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν.2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν.4038/2012 (Α' 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013.

Αιτιολογική έκθεση
8. Η ισχύς του δεύτερου εδαφίου της παραγράφου 3 του άρθρου 46 του ν. 2238/1994, όπως αυτό προστέθηκε με τις διατάξεις της παραγράφου 11 του άρθρου 4 του ν. 4038/2012 (Α΄ 14) παρατείνεται και για τις ανείσπρακτες δεδουλευμένες αποδοχές της χρήσης του έτους 2013.


 ======================================================================
ΤΟ ΚΑΤΩΘΙ ΣΧΟΛΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΑ ΤΩΝ Η.Π.Α.
ΤΟ  ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ, ΤΟΝ ΓΑΛΑΖΙΟ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΕΡΑΝΤΟΣΥΝΗ ΤΗΣ ΘΑΛΛΑΣΑΣ, ΕΧΕΙ  ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ "ΦΡΑΓΚΟΙ" . ΕΝΩ ΟΙ ΕΛΗΝΕΣ ΕΙΝΑΙ...  Α-ΦΡΑΓΚΟΙ

Σάββατο 31 Μαΐου 2014

"....ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ..... ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ" ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΤΕΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΝ Η ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΡΥΜΑ


 



Η ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ Η ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΉ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. 

Στην εποχή της αποτελεσματικότητας και του ανταγωνισμού, οι μηχανισμοί διαμόρφωσης κοινής γνώμης και συμπεριφοράς, οι μηχανισμοί παραγωγής "κουλτούρας" -προκαθορισμενης Συμπεριφοράς- (και όχι Πολιτισμού) "εκπέμπουν" ως "αυτονόητο" ότι οι αρχές και οι άξιες είναι "ξεπερασμένα πράγματα",ότι η αγάπη, η τρυφερότητα και η Ευγενία, είναι άχρηστα πράγματα μιας παλιάς εποχής, ενώ το θράσος, η επιθετικότητα και ο ανταγωνισμός, είναι τα "εργαλεία" που θα "ωφελήσουν".
Η "Κουλτούρα" (συμπεριφορά διαμορφω-νο-μενη από το "σύστημα" του Πολιτικά Ορθού) που αναπτύσσεται στο περιορισμένο και ανελεύθερο χώρο του "θυμικού", χώρο που εκτρέφει και το "κακό", είναι  κάτι το εντελώς διαφορετικό από τον Πολιτισμό που αναπτύσσεται μέσα από την Ελευθερία της ψυχής, σε μια υπόσταση αξίων και εννοιών (Αριστοτελική και Πλατωνική Διάσταση) όπου ο Άνθρωπος είναι Πράξη Περιεχόμενου.
Ο Πολιτισμός εκτρέφει το "καλό" μέσα από την Ελευθερία της Ψυχής. Η Κουλτούρα χειραγωγεί στην ανελευθερία και στο Κακό.

Το Ίδρυμα Ελληνισμού ΝΠΙΔ και το Κοινωφελές Ίδρυμα Περσεύς Αθηναίος ΝΠΙΔ έχει την ικανοποίηση της συνεχούς επαφής και εμπειρίας με την Ελληνική πραγματικότητα, και με νέους Ανθρώπους, αγόρια και κορίτσια, Επιστήμονες και Εργάτες, που απασχολούνται στο Κοινωφελές ΅Εργο των  Ιδρυμάτων, ασκούμενοι όλοι μαζί συνεχώς από τις προκλήσεις των συνεχών βιωμάτων που "προσφέρει" άφθονα η εποχή του Αρμαγεδωνα.

Άσχετα με το εάν αυτά τα νέα παιδιά, είναι επιστήμονες η εργάτες, - και ο υπογράφων ως Ακαδημαϊκός Δάσκαλος έχει μεγάλη διεθνή εμπειρία από νέα παιδιά- είτε έχουν μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον Πολιτισμού είτε έχουν διαμορφωθεί από τους Μηχανισμούς της Κουλτούρας.
Φυσικά όλοι οι νέοι, υφίστανται την "πίεση" των μηχανισμών της Κουλτούρας, του πολιτικά ορθού και της μετάλλαξης της Κοινωνίας  από ανθρωποκεντρικής σε ....Δαρβινική (Κοινωνία της ζούγκλας).

Η "κουλτούρα" παράγει ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΑ (Εικόνα και Συμπεριφορά) τα οποία ο (?) άνθρωπος καλείται (καθιστάμενος ανελεύθερος) να αντιγράψει, και να μιμηθεί (και φυσικά να είναι "Ψεύτικος").
Ο Πολιτισμός δημιουργεί ΠΡΌΤΥΠΑ (Πράξεις με περιεχόμενο) όπου ο Άνθρωπος καλείται να κατακτήσει σαν έννοιες και να εκφράσει ελεύθερα την ψυχή του μέσα από αυτές.

Όμως κάθε νέος έχει και διαφορετικά "αντισώματα" στους μηχανισμούς που θέλουν να τον"μεταλλάσσουν" από Ελεύθερο άνθρωπο σε Μιμητικό Ον προκατασκευασμένων ΣΤΕΡΕΌΤΥΠΩΝ.

Είχαμε την Ευτυχία, στο Ίδρυμα, να απασχοληθεί μια "αχτυπητη ομάδα νέων" , με την οποία θαυματουργησαμε, ενώ τα ίδια τα παιδιά "μεγάλωσαν" και αυτά μαζί μας. Οι γονείς τους και οι Δάσκαλοι τους είχαν κάνει "καλή δουλειά", και το Ίδρυμα σε ένα τόσο γόνιμο στοιχείο, πραγμάτωσε συνδημιουργια και εμπειρία.

Σε αυτά τα παιδιά, το Ίδρυμα Δικαίωσε το...παραμύθι, τον μύθο που διδάσκει το καλό και την δικαίωσή του. Και δικαίωσε στα βιώματα αυτών των παιδιών, ότι, η συνοχή της ομάδας, η αναγνώριση, η αμοιβαιότητα,  η τρυφερότητα, η ευγένεια, η ειλικρίνεια, και κυρίως Η ΑΓΑΠΗ, δεν είναι πραγματικότητα μόνο στις Ελληνικές Ταινίες της δεκαετίας του 60, αλλά και σημερινή πραγματικότητα, όμορφη, δημιουργική που κοιτάζει με σιγουριά  ως ΕΥΤΈΛΕΙΑ "εργαλεία" όπως η Επιθετικότητα, το Θράσος, η αγένεια, η αχαριστία).

Ο Μύθος, το παραμύθι που είναι εργαλείο του Πολιτισμού, διδάσκει και στα πιο μικρά παιδιά αξίες και αρχές που δεν είναι "θεωρία", αλλά μύηση όχι μόνο υψηλού επιπέδου, αλλά μύηση σε εργαλεία Ζωής.

Σε όλα μας τα παιδιά, ακόμα και για αυτά με τα καλύτερα  αντισώματα, χαρίζουμε τον (ανωτέρω και) ακόλουθο μύθο. (Δεν είναι θέμα "τεχνολογίας" που "εξαφανίσθηκαν" τα παραμύθια, άλλα θέμα "πολιτικής απόφασης" να παράγονται αλληλοσφαζομενοι σκλάβοι του Κολοσσαίου. Να που η τεχνολογία μπορεί να παράγει μηνύματα "καλού", φθάνει ο συγγραφέας να έχει αυτή την ικανότητα και πρόθεση) Για τους νέους με τα ισχυρά αντισώματα στο καλό, ο μύθος είναι δικαίωση των επιλογών τους, για όσα παιδιά δεν έχουν αντισώματα, ο Μύθος που ακολουθεί θα τους τα δημιουργήσει αναδρομικά. 

Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος
University of Pennsylvania
Case Western Reserve University
Lindback Award Teaching Excellence
 

 
ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
**Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΤΡΟΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗ.

Μια φορά, ο Ήλιος κι ο Βοριάς έπιασαν μια μεγάλη συζήτηση για το ποιος από τους δυο ήταν ο δυνατότερος.
- Εγώ, έλεγε ο Ήλιος.
- Όχι, εγώ, έλεγε ο Βοριάς.
Κι είχαν τόσο πείσμα, ώστε κανένας τους δεν υποχωρούσε μπροστά στον άλλον.
Έτσι όμως, δεν έβγαινε συμπέρασμα, ούτε θα 'βγαινε ποτέ, τόσο πεισματάρηδες που ήταν κι οι δυο τους.
- Σου προτείνω ένα στοίχημα! είπε τέλος ο Βοριάς.
- Τι στοίχημα; ρώτησε ο Ήλιος.
- Να διαλέξουμε στην τύχη έναν άνθρωπο κι όποιος από τους δυο μας καταφέρει και τον γδύσει, εκείνος θα 'ναι ο δυνατότερος .
- Το δέχομαι το στοίχημα! είπε ο Ήλιος.
Σε λίγο, φάνηκε στον κάμπο ένας άνθρωπος, που πήγαινε ολομόναχος.
Άρχισε τότε, ο Βοριάς, να φυσάει δυνατά.
Ο διαβάτης έσκυψε το κεφάλι του και σταύρωσε τα χέρια του, πάνω στο στήθος, για να προφυλαχτεί από τον αέρα.
Ο Βοριάς φύσηξε πιο δυνατά κι ο διαβάτης, κούμπωσε το ρούχο του κι επειδή ο Βοριάς δυνάμωνε το φύσημά του, ο καημένος ο άνθρωπος έβγαλε μια μάλλινη κουβέρτα, που την κουβαλούσε σ' ένα σακί, και τυλίχτηκε μ' αυτήν, για να μην ξεπαγιάσει.
Όσο πιο δυνατά φυσούσε ο Βοριάς, τόσο πιο σφιχτά τυλιγότανε στην κουβέρτα του ο διαβάτης.
Στο τέλος, ο Βοριάς βαρέθηκε κι έπαψε να φυσάει. Γύρισε στον Ήλιο και του είπε:
- Η σειρά σου τώρα να δοκιμάσεις να τον γδύσεις.
Ο Ήλιος πρόβαλε στον ουρανό, μόλις σταμάτησε να φυσάει ο Βοριάς, κι αμέσως ο διαβάτης έβγαλε από πάνω του την κουβέρτα και την έβαλε στο σακί.
Δυνάμωσε τη λάμψη του ο 'Ηλιος κι ο διαβάτης ξεκούμπωσε το ρούχο του.
Αλλά ο Ήλιος δυνάμωνε όλο και πιο πολύ τη λάμψη του κι ο διαβάτης, που είχε αρχίσει να ιδρώνει, άρχισε να βγάζει ένα-ένα τα ρούχα του, ώσπου, στο τέλος απόμεινε ολόγυμνος και κοιτούσε δεξιά κι αριστερά, μήπως δει κανένα δέντρο για να πάει να ξαπλώσει στον ίσκιο του.
Επειδή όμως δεν έβρισκε δέντρο, έπεσε στο ποτάμι, που περνούσε εκεί κοντά κι έμεινε στο νερό, ώσπου ο Ήλιος, σιγά-σιγά, λιγόστεψε τη λάμψη του.
- Εσύ είσαι ο δυνατότερος! παραδέχτηκε ο Βοριάς, αποχαιρετώντας τον Ήλιο.

Η ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ Η ΤΡΥΦΕΡΟΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΉ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΉ ΑΠΌ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. 

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:
**Η ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΙΤΡΟΠΟΓΙΑΝΝΑΚΗ.

=====================================================================

ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΡΥΜΑ

Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ (ΕΡΓΑΣΘΕΝΤΕΣ) ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΙΑ


Αμέσως με την εκταμίευση της σχετικής χρηματοδότησης από το ΕΣΠΑ, με σχετική απόφαση του Υπουργού Πολιτισμού, και ευθύς ως το ποσόν κατέστη διαθέσιμο, το Κοινωφελές Ίδρυμα Περσεύς Αθηναίος Ν.Π.Ι.Δ. , έστειλε με εμβάσματα Τραπέζης σε όλους του Εργασθεντες στο Έργο του Υπουργείου Πολιτισμού, στους Νόμους Λαρισσας (Κάστρο Βελικας) και Μαγνησίας (Κάστρο Βόλου) άλλα και σε όλους τους Εργασθεντες στην Σκόπελο, όπου -με την προτροπή και τις δυνατότητες του ΙΔΡΥΜΑΤΌΣ στο νησί (Το Μουσείο και την Βιβλιοθήκη ΠΕΡΣΕΥΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ στη Γλώσσα), η 7η ΕΦΟΡΕΙΑ  ΒΥΖΑΝΤΙΝΏΝ ΑΡΧΑΙΟΤΉΤΩΝ έσκυψε με πολύ επιστημονικό ενδιαφέρον και αγάπη στη Βυζαντινή διάσταση του όμορφου Νησιού των Σποράδων.

Πολιτισμός έχει γεννήσει και έχει γεννηθεί στη Σκόπελο, και εάν οι Έλληνες κατακτήσουμε την γνώση του Πολιτισμού που έχουμε, δεν θα θεωρούμε "εύσημο", ότι κάποια Ξένη ταινία γυρίστηκε στο νησί, ούτε και θα δώσουμε σ αυτήν διάσταση πέραν του ότι "στο νησί γυριστικε μια ταινία και είναι μια καλή προβολή του" σε όσους την παρακολουθήσουν. 

 Η Σκόπελος, Ο Βόλος, η Λαρισσα, Η Ελλάδα ολόκληρη, είναι γεννήτρα Πολιτισμού, και είναι ο Πολιτισμός μας που μας δίνει ταυτότητα με Αξία, για την οποία μπορεί να είμαστε υπερήφανοι.

Πολιτισμός έχει γεννήσει και έχει γεννηθεί στη Λαρισσα, στον Βόλο, στη Σκόπελο.
Το Κοινωφελές Ίδρυμα Περσεύς Αθηναίος, έχει την ικανοποίηση ότι "έβαλε μια μικρή ψηφίδα" στην γνωση του Πολιτισμου και στην "αποκαλυψη" και αλλων πτυχων της Ομορφιας της Ελλαδας.

ΤΟΜΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ