ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Τρίτη 31 Δεκεμβρίου 2013

ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙΣ....ΞΑΝΑΣΗΚΩ



"ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΙ ΑΝ ΠΕΣΕΙΣ....ΞΑΝΑΣΗΚΩ" την φραση αυτη μου ειχε πει ο Παπας του Αη Γιωργη του Λυκαβητου, οταν με την παιδικη η νεανικη αντιμετωπιση της Πρωτης δυσκολιας ως το "Τελος του Κοσμου", ειχαμε καθησει στα σκαλια εξω απο την εκκλησιά, αγναντευοντας την τοτε "Αθηνα Κορη του Ουρανου" της δεκαετιας του 60, μιας εποχης που ο Πολιτισμος ηταν στην αναγεννηση και οχι στην "εκπτωση" και στην ισοπεδωση οπως σημερα.

Ο Φραση αυτη ειναι απο το Ευαγγελιο. Μην μου ζητησετε να σας πω σελιδα, γιατι παρολο που ΕΧΩ ΠΙΣΤΗ, στα τελετουργικα δεν ειμουν ποτε καλος, παρα το 20 στα...Θρησκευτικα.

Στο περασμα των χρονων, καθως η δυναμη της νεανικης αποκοτιας αντικαθιστατο η μαλλον και συμπληρονοταν απο την απειρα ανωτερη ΙΣΧΥ της ΣΟΦΙΑΣ, καταλαβα οτι το υπαρκτο δεν ειναι η καθημερινη περιγραφη σκορπιων γεγονοτων, αλλα το περιεχομενο καθε πραξης μας η παραληψης που αναλογα με τις αξιες που εκφραζει η το εκφραζουν, προσδιοριζει και την ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗ,

Ειναι μια Υποσταση πανω απο τα καθημερινα, κατι σαν  τα πουλια η τα αεροπλανα που ξερουν πως η αληθεια δεν ειναι ουτε μεσα στα συνεφα ουτε κατω απο αυτα, αλλα πιο ψηλα απο αυτα εκει που θα βρουν τον ηλιο.

Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ δεν ειναι παρα η ικανοτητα να εχω την δυναμη να πεταξω πανω απο τα συννεφα και πιο ψηλα απο την βροχη. Ελευθερια ειναι να οριζει η ψυχη μου, με το περιεχομενο που δινει στις πραξεις μου την δικη μου Αληθεια, πανω και περα και ασχετα απο την εικονικη πραγματικοτητα που δημιουργουν τα συστηματα εξουσιας, για να αναπαραγονται μεσα απο αυθαιρετες ερμηνειες που εξασφαλιζουν υποταγη σε αυτα.

Και η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου δινει την δυναμη, ΝΑ ΑΓΑΠΩ. Και να ειμαι γεματος και πλουσιος στην διασταση της ΑΓΑΠΗΣ, που με εχει να πεταω μεσα στ' αστερια οπως τοτε με τα 747 της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ.

Οι Ελληνες ειμαστε ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, και ΓΕΜΑΤΟΙ ΠΙΣΤΗ, και με ικανοτητα ΑΓΑΠΗΣ, και με ΕΛΠΙΔΑ.

Μη εχοντας αλλοι αυτο τον πλουτο ψυχης, δεν καταλαβαινουν την αξια του, και ερχονται να "εκπολιτισουν" τους Ελληνες προσπαθωντας να αντικαταστησουν τον ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ (CIVILIZATION) με προκατασμενες Νοοτροπιες   (Culture).

Ετσι λιγο πριν φυγει ο Χρονος, χαμογελαω στον Παρθενωνα, στον Πλατωνα και στον Αριστοτελη, γιατι ξερω οτι το ΑΥΛΟ ΑΓΑΘΟ της ΑΓΑΠΗΣ, ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ, ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ, δηλ ολα τα στοιχεια που συνθετουν την  ΑΤΡΩΤΗ ΑΝΘΩΠΙΝΗ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ειναι τοσο ψηλα και μακρια  απο την καθημερινη ευτελεια της εξουσιας, που με βεβαιοτητα το ΚΑΚΟ θα αυτοκαταστραφει.

Ειμαι ησυχος αποψε καθως γραφω αυτο το σημειωμα στην ζωη, και στους Ανθρωπους που θα συνεχισω να μοιραζομαι με σθενος την εμπειρια της ΜΑΧΗΣ του ΚΑΛΟΥ εναντια στο ΚΑΚΟ.

Το ΚΑΚΟ ΕΙΧΕΙ ΕΝΣΩΜΑΤΩΜΕΝΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΝΑ ΤΟ ΦΩΣ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ, ΣΥΝΥΠΑΡΧΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ, ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ.

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Καθ. Ανδρεας Αθηναιος