Η Οικουμενική Δημιουργία και Προσφορά είναι στοιχείο της Οντολογικής Υπόστασης του Ελληνικού Πολιτισμού, όπου κάθε Ελληνας και Ελληνίδα πραγματώνει Διεθνώς το Ελληνικό Κοσμοπολίτικο Πνεύμα των Εννοιών και των Αξιών στις οποίες μυεί η Ελλάδα και ο Ελληνισμός στην διαχρονική άσκηση της Πορείας προς το Φως !!,,, ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ,ΩΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΕΡΓΟΥ,ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ (ΑΝ2039/1939)Ν4182
ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ
Σάββατο 28 Ιουλίου 2007
Τρίτη 24 Ιουλίου 2007
Παρασκευή 8 Ιουνίου 2007
Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2007
Τετάρτη 7 Ιουνίου 2006
Κυριακή 9 Απριλίου 2006
Τετάρτη 5 Απριλίου 2006
ΕΣΗΕΑ : Η ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ : ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Στο ακροατηριο στην Αιθουσα της ΕΣΗΕΑ διακρινονται Ο Παναγιωτης Κρητικος Αντιπροεδρος της Βουλης επι Κυβερνησεως Ανδρεα Παπανδρεου, Ο Καθηγητης του ΑΠΘ Δρ Τσαγλαγκανος , και Δεξια Ο Στρατηγος ΥΓ Ψυχ Ιωαννης Μαναιος εχοντας διπλα του τον Καθηγητη Γεωργιο Αλεξανδρο Μαγκακη.
Απο αριστερα : ΣΤΕΛΙΟΣ ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ Υπουργος, Ο Καθηγητης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ (ομιλει), Αναστασιος (Σακης)
ΠΕΠΟΝΗΣ Υπουργος, ο Συντονιστης Δημοσιογραφος ΧΑΡΗΣ
ΜΠΟΤΣΑΡΗΣ, ο Καθηγητης ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ, ο Καθηγητης ΝΙΚΗΤΑΣ ΑΛΙΜΠΡΑΝΤΗΣΚυριακή 25 Μαΐου 2003
Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 1999
Κυριακή 19 Ιουλίου 1998
Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 1997
Κυριακή 7 Ιουνίου 1981
7 ΙΟΥΝΙΟΥ 1981 ΟΙ ΓΙΟΡΤΕΣ ΤΟΥ ΣΟΥΛΙΟΥ
Ετικέτες
ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΟΡΤΕΣ καί ΕΠΕΤΕΙΟΙ,
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ,
ΚΟΥΓΚΙ,
ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ 1981,
ΣΟΥΛΙ 1981,
ΣΟΥΛΙ 2015
Τόπος:
Θεσπρωτία, Ελλάδα
Τετάρτη 25 Μαρτίου 1981
25Η ΜΑΡΤΙΟΥ 1981 ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ
Η Ελλαδα μου εκανε την τιμη να την Υπηρετησω ως Νομαρχης στην Θεσπρωτια και στο Ρεθυμνο.
Το 1981, οταν επνεε δυνατος ο Δημοκρατικος Ανεμος στις ψυχες του Λαου μας, ο Εορτασμος της 25ης Μαρτιου, εγινε στην πραξη γιορτη του Λαου, καταργωντας την νοοτροπια των "πριβε παρελασεων", στις οποιες συμμετεχουν "ολιγοι" και σε μια ΕΟΡΤΗ που προσκαλουνται συγκεκριμενοι με τον Λαο να "βλεπει" εξω απο το "κοτετσοσυρμα".
Το 1981, η 25 Μαρτιου, γιορτασθηκε στην Θεσπρωτια, ως Γιορτη της Ελλαδας, στην οποια ηταν καλεσμενοι ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ.
Οι Προσκλησεις που τυπωθηκαν, δοθηκαν χερι με χερι, σε καθε πορτα, σε καθε οικογενεια, σε καθε Νοικοκοιρη, σε καθε Σπιτικο, απο μαθητες και μαθητριες, ντυμενους με παραδοσιακες Στολες. Ενα Ελληνικο Σημαιακι, ηταν καρφιτσωμενο σε ολων τα "πετα", ενω ο Νομος Θεσπρωτιας επλεε στην Γαλανολευκη.
Στην παρελαση συμμετειχαν ΟΛΟΙ. Η εντολη του Νομαρχη ηταν : "Θα παρελασουν ολα τα παιδια, χωρις εξαιρεσεις, χωρις επιλογες. ΚΑΙ ΤΑ ΜΩΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΥΝΙΕΣ".
Στην Δεξιωση της Νομαρχιας, ηταν ΟΛΟΣ Ο ΛΑΟΣ. αγκαλια, με την ικανοποιηση της Δικαιωσης της Συμμετοχης στην Γιορτη της Ελλαδας. ΜΙΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. (ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ).
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ειναι το ΜΑΖΙ, ειναι η Ανθρωπινη ΚΟΙΝΩΝΙΑ, και οπου αυτο πραγματωνεται, οι ψυχες δικαιωνονται.
Το Μαζι, δικαιωθηκε και το απογευμα της 25ης Μαρτιου 1981, οταν μπροστα απο την Νομαρχια, η νεολαια, "εστησε χωρο" που θυμιζε τα παλληκαρια της επαναστασης. (Την οργανωση των χορων, ειχε ο τοτε Νομαρχιακος Επιθεωρ. Φυσικης Αγωγης -ΝΕΦΑ- Νικος Δικαιουλακος)
Χαιρομαι, που η Θεσπρωτια, και η Ηγουμενιτσα, κραταει το ΜΑΖΙ σε μιας μερα γιορτης.
Οι Φωτογραφιες που εχω στο Αρχειο μου, ειναι πολυ "κοντινες" με το εορταστικο αγερι που δειχνει η συγχρονη τεχνολογια, στο Βιντεο της 25ης Μαρτιου 2014 , 33 Χρονια μετα.
Σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ οπως η σημερινη, αξιζει να ζησουμε και την Διαχρονικη Συνεχεια, που ΔΙΚΑΙΩΝΕΙ και τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ οπως πραγματωνεται στην Ηγουμενιτσα, απο τον Λαο.
Σε μια τετοια μερα γιορτης, νοιωθω να γιορταζω μαζι με τον τοπο που καποτε υπηρετησα και ο οποιος που εδωσε βαθειες ομορφες ψυχικες εγγραφες οντολογικης υποστασης, το ΜΑΖΙ της Ελλαδας, της Ελευθεριας και της Συμμετοχικης Δημοκρατιας.
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ
Καθ. Ανδρεας Αθηναιος
τ Νομαρχης Θεσπρωτιας (1981)
ΣΣ: Η Θεσπρωτια εχει στα σπλαχνα της το ΣΟΥΛΙ και ειναι η ενσαρκωση του ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ
ΣΣ: Η Θεσπρωτια εχει στα σπλαχνα της το ΣΟΥΛΙ και ειναι η ενσαρκωση του ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΘΑΝΑΤΟΣ
Τρίτη 17 Μαρτίου 1970
ΨΥΧΙΚΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Το "αρχειο" (1968) αυτο Δημοσιευεται, για να τεκμηριωσει την συνεχεια και συνεπεια αγαπης για την Ελλαδα και μάχιμου αγωνα με ενδιαφερον για τα Κοινα, για δημιουργια και για καθε τι Ελληνικο. Και αυτη η αγαπη για την Ελλαδα, για τα Κοινα, εγινε διαχρονικα μεσα απο τον Κυκλο, Σχολειο (Προτυπο Λυκειο Αθηνων), Ενωση Συγγραφεων και Δημοσιογραφων Τουρισμου, Βασιλικο Εθνικο Ιδρυμα, Ακαδημαικη Σταδιοδρομια, Νομαρχια, Καθηγητης Πανεπιστημιου, Κοινωφελη Ιδρυματα.
Μια πορεια Σταθερη, προς το φως και την Αληθεια, μεσα απο την δημιουργια, με αγαπη για την Ελλαδα και τον Ανθρωπο.
25 Μαρτίου 1968 στο Νομό Φλωρίνης
Το Φωτογραφικο Αρχειο δεν αναφερει αλλη λεπτομερεια, ομως η φωτογραφια ειναι σε "Κεντρο Πολιτισμου" ή στη Βεύη, ή στην Κέλλη, ή στον Αγιο Παντελεημονα.
Ομιλητης ο σημερινος Καθηγητης Ανδρεας Αθηναιος, τοτε (19 ετων) Στελεχος του Βασιλικου Εθνικου Ιδρυματος και συνεργατης του Γενικου Διευθυντη του Στρατηγου Μιχαηλ Ξενου.
Ήταν η πρωτη Μυηση με την Ελλαδα στο "πεδιο της Μαχης". "Φτιαχνουμε εναν Ελληνα", που θα προσφερει στην Ελλαδα, ειχε πει τοτε για τον Ανδρεα Αθηναιο, Ο Μιχαηλ Ξενος. και ηταν ακριβης. Ο Ανδρεας Αθηναιος τοτε γυρισε την Δυτικη Μακεδονια, και με την ιδιοτητα του "Συνεργατη" του ΒΕΙ ειχε την πρωτοβουλια συγκροτησης αλλα και εμπλουτισμου των βιβλιοθηκων αλλα και Πολιτιστικων δραστηριοτητων των Κεντρων Πολιτισμου στην Δυτικη Μακεδονια με βαση το Κλιμακιο του ΒΕΙ στην Φλωρινα.
![]() |
ΑΝΩ: : 1968 ΕΙΔΟΜΕΝΗ ΣΥΝΟΡΑ : ΜΕ ΤΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΟΧΗΜΑ ΤΟΥ ΙΔΡΥΜΑΤΟΣ (Απο Αριστερα προς τα Δεξια) : Ο Ανδρεας Αθηναιος, Ο Σταθμαρχης Χωροφυλακης, ο Οδηγος του Κλιμακιου Πελλας Κωστας Παρλαμάς, και ο Επαγγελματιας Φωτογραφος με Φωτογραφικο Εργαστηριο (τοτε) στην Οδο Μερλιν στην Αθηνα, Γιωργος Σταματιου.
ΣΣ: Προιστάμενος του Κλιμακιου Πελλας ηταν ο Νικος Ανδρεαδης, ενω Προιστάμενος του Κλιμακιου Φλωρινας ο Νίκος Ζαγανιάρης.
ΣΣ: Προιστάμενος του Κλιμακιου Πελλας ηταν ο Νικος Ανδρεαδης, ενω Προιστάμενος του Κλιμακιου Φλωρινας ο Νίκος Ζαγανιάρης.
ΚΑΤΩ : Την ιδια μερα, αλλη μια φωτογραφια απο την ΕΙΔΟΜΕΝΗ, ,μαζι και με συμπατριωτισες.!
Η Δικαιωση του Μιχαηλ Ξενου, ηρθε, οταν ο Στρατηγος Ξενος επισκευθηκε την Ηγουμενιτσα οταν Ο Ανδρεας Αθηναιος ηταν Νομαρχης Θεσπρωτιας. Ηταν μια συγκινητικη Δικαιωση του Πνευματικου Πατερα, και της ενορασης του για νεους που θα αγαπουσαν και θα προσφεραν στην Ελλαδα. Απο τα τοτε "παιδια του", μεχρι και σημερα, καποιοι εγιναν Καθηγητες Πανεπιστημιου, η και βρεθηκαν σε καιριες θεσεις που με την συμμετοχη τους και την ευθυνη της υπογραφης τους, Υπηρετησαν πιστα την Ελλαδα, καταλαβαν και τιμησαν την αξια της, και πανω απο ολα δεν ανοιξαν "κερκοπορτες.".
Ο Καθηγητης Αθηναιος ως Ακαδημαικος Δασκαλος αλλα και Το Ιδρυμα Ελληνισμου ρωτηθηκε...."πως ετσι" και απο το 2010, εδειξε ενδιαφερον για δημιουργια στη Φλωρινα, τιμωντας τα Ελευθερια απο το 1914, και λαμβανοντας μερος στο Αναπτυξιακο Συνεδριο 12 και 13 Δεκεμβριου 2014(*) , αλλα και οργανωντας Ημεριδα -8 Μαιου 2015- για την χρηση Λογισμικου στην Δευτεροβαθμια Εκπαιδευση.(**)
Η απαντηση ειναι αυτονητη, η Μακεδονια, η Φλωρινα, εχει κανει βαθειες ψυχικες εγγραφες στην υποσταση μας. Ηταν την εποχη που "αστραφτε φως και γνωριζε ο νιος τον ευατο του", ηταν η εποχη που μπηκαν οι βασεις για το "παντα ανοιχτα παντα αγρυπνα τα ματια της ψυχης μου" ηταν τοτε που κοιμηθηκα σε πολλα απο τα σημεια της αγκαλιας της Ελλαδας, και την εκλεισα στην ψυχη μου για να αισθανθω καθε ειδους μεγαλειο. Το μεγαλειο που μας κρατα μονιμα ερωτευμενους μαζι της, και μόνιμα..... "μεθυσμενους" με το αθανατο κρασι του 21, αλλα και του Μακεδονικου Αγωνα.......
Πέμπτη 1 Ιανουαρίου 1970
ΑΡΧΕΙΟ : Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΑΘΗΝΑΙΟΣ
Ο Αρχαιος μας Πολιτισμος προσδιορισε οτι ο Ανθρωπος Και γεννιεται Και Γινεται. Οι ψυχικες εγγραφες και τα βιώματα εχουν καθοριστικο ρολο στην υποσταση ενος Ανθρωπου. Η "καταγωγη" ως ψυχικη εγγραφη (και μηδεποτε ως ταξικος προσδιορισμος) ειναι ουσιαστικη για την διαμορφωση της οντολογικης μας υποστασης και της πορειας μας μεσα απο την ασκηση του ταξιδιου προς το φως.
Η αναζητηση του "Παππου" που δεν γνωρισαμε συνειδητα στην παιδικη μας ηλικια, εχει σημασια, καθοτι οι δικες του εγγραφες και εμπειριες περασαν μεσω του Πατερα Περσεα σε εμας, και στον προσδιορισμο μας αλλα και στην αφοσιωση μας στον Ανθρωπο, στα Κοινα και στην Ελλαδα.
Εχει σημασια το οτι ερευνωντας τεκμηριωνουμε οτι η υποσταση μας και η εκφραση μας ειναι μια συνεχεια της διαδοχης..."γεννεσης".
Η Προσκληση του Γαμου του Παππου Ανδρεα Αθηναιου, με την Φωτεινη Πατερακη στις 19 Ιουνιου 1912 στο Recht
ΤΕΧΕΡΑΝΗ 18 Νοεμβριου 1911 : Ο Παππους Ανδρεας Αθηναιος την εποχή που διέμενε μόνιμα και δραστηριοποιειτο εκει
Η αναζητηση του "Παππου" που δεν γνωρισαμε συνειδητα στην παιδικη μας ηλικια, εχει σημασια, καθοτι οι δικες του εγγραφες και εμπειριες περασαν μεσω του Πατερα Περσεα σε εμας, και στον προσδιορισμο μας αλλα και στην αφοσιωση μας στον Ανθρωπο, στα Κοινα και στην Ελλαδα.
Εχει σημασια το οτι ερευνωντας τεκμηριωνουμε οτι η υποσταση μας και η εκφραση μας ειναι μια συνεχεια της διαδοχης..."γεννεσης".
Η Προσκληση του Γαμου του Παππου Ανδρεα Αθηναιου, με την Φωτεινη Πατερακη στις 19 Ιουνιου 1912 στο Recht
ΤΕΧΕΡΑΝΗ 18 Νοεμβριου 1911 : Ο Παππους Ανδρεας Αθηναιος την εποχή που διέμενε μόνιμα και δραστηριοποιειτο εκει
Εγγραφή σε:
Σχόλια (Atom)



































