ΑΓΡΙΛΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2019

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΩΝΑΣ

Όσους από εμάς, μας  έχει νανουρίσει η Ελλάδα,  όσους από εμάς μας  έχει νανουρίσει η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, έχουμε συνειδητό ότι ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ με έχει κρατήσει στην αγκαλιά  της από το 1968 ως Αριστοτέλειο, ως  Εθνικό Ίδρυμα, ως Δημήτρια, αλλά και ως Ίδρυμα Ελληνισμού.  Κοιμήθηκα στην κούνια της ως παιδί πρωτοδιασχίζοντας τα Τέμπη το 1961, μα την γνώρισα καλά στη νειοτη μου, την έμαθα ως Άντρας και πάντα μέσα στα κύτταρα της ως Γη Δημιουργίας που σε μαθαίνει και σε μεγαλώνει στην πορεία σου προς το φως.

Κάθε Κύτταρο της Ελλάδας, είναι μέσα μας προσδιορίζοντας την οντολογική μας ΥΠΟΣΤΑΣΗ. Την Ελλάδα την έχω ζήσει από τον ΕΒρο έως το Ταίναρο. Απο την Σαμοθράκη και τους Οθωνούς, και την Ήπειρο,  μέχρι το ΝΑ ΑΙΓΑΙΟ και την ΚΡΗΤΗ. Και μεσα απο τις ψυχικες εγγραφές Ελληνισμού που μου ενστάλαξε κάθε τόπος, έχω την  αυτογνωσία να δηλωσω

ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΑΚΕΔΩΝΑΣ