Οι Διαχρονικες θεσεις του Καθηγητη Ανδρεα Αθηναιου, τοσον ως ακαδημαικου, οσον και εμπρακτα ως Νομαρχου, ηταν οτι η Δημοσια Περιουσια ΔΕΝ ΠΩΛΕΙΤΑΙ. Το Κρατος δεν εχει αναγκη να πουλησει για να βρει χρηματα. Αυτα ειναι Νεοφιλεθεριστικες αποψεις, που υποστηριζουν την ΕΚΠΟΙΗΣΗ του Δημοσιου Πλουτου, και φυσικα την καταλυση της Λαικης Κυριαρχιας.
Εχουμε αντιταχθει τα τελευταια 30 Χρονια, σε καθε τετοια ιδεα γιατι οσο καταστροφικη ιδεοληψια και παρανοια ειναι η Κρατικοποιηση του Κρεοπωλειου και του γαλαταδικου της γειτονιας, αλλο τοσο καταστροφικη ιδεοληψια και παρανοια, ειναι η εκποιηση και του τελευταιου "βοτσαλου", που το ζευγαρακι των ερωτευμενων θα πρεπει να αγοραζει απο καποιο ΜΩΛ σε συσκευασια "μαρκετινγκ" και αφου πληρωσει καποιο εισητηριο να το ριξει σε καποια "Ιδιωτικη Μαρινα", επιτηρουμενο απο καποια υπεργολαβια ιδιωτικης εταιρειας "ΣΕΚΙΟΥΡΙΤΥ" (γιιαακ)
Η αφαιρεση της εννοιας και της Υπαρξης αυλου και υλικου Δημοσιου Αγαθου, αφινει ως μονα περιωρια σε ενα Λαο, να κινειται ως ΗΛΙΘΙΟΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ, καθοδηγουμενος απο την ανωθεν διαμορφωνομενη ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΡΘΟΤΗΤΑ.
Αντιτιθεμεθα στην ΠΩΛΗΣΗ της ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ, του ΑΣΤΕΡΑ, της ΩΚΕΑΝΙΔΑΣ, γιατι με την γη αυτη εχουμε συναισθηματικους δεσμους ψυχικων εγγραφων. Ενας Χωρος δεν ειναι χωρος "παροχης υπηρεσιων". Η Ελλαδα ειναι ΧΩΡΑ ψυχικων εγγραφων. και για να υπαρξει αυτο, πρεπει να αισθανεσε οτι εισαι στο ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ, και οχι καπου που ανοικει σε εναν ιδιωτη.
Η προπαγανδα που "πατροναρει" την Πωληση πχ των αεροδρομιων της Χωρας, με το δηθεν επιχειρημα οτι Οι Επενδυτες θα φερουν κινηση, ας μας επιτρεψει να τους προσφερουμε κατα προσωπο, οτι το δηθεν επιχειρημα της Κατασκευης του Γερμανικου Αεροδρομιου της Χοχτιφ στα Σπατα ως επενδυση, που θα καθιστουσε την Αθηνα ως αεροπορικο κεντρο της Μεσογειου, ειχε σαν αποτελεσμα τον μονοπωλιακο ελεγχο της Αθηνας, και με τα τιμολογια της ΧΟΧΤΙΦ την αναδειξη του αεροδρομιου της Κωσταντινουπολης, ως Κομβου της Περιοχης.
Να προσθεσουμε την τεραστια Δαπανη για ενα αεροδρομιο που δεν χρειαζοταν αφου ειχαμε το ΔΙΚΟ ΜΑΣ Ελληνικο, και την μεγαλη δαπανη για την μεταφορα της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ, και κυριως της τεχνικης της Βασης.
Αυτα "ηταν μια χαρα δαπανες", ενω ταυτοχρονα οι ιδιοι κατακρεουργουσαν τον ΕΘΝΙΚΟ ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΑ, κλεινοντας κερδοφορες γραμμες, και διαμαρτηρομενοι για το πρωινο δρομολογιο της Σαμου που δεν ηταν κερδοφορο.
Ας το παραδεχθειτε εσεις οι Νεοφιλελευθεροι. Διακατεχεστε απο ενα Δογματισμο εξαφανισης του Κρατους, στον οποιο θελετε να δωσετε "οικονομικα επιχειρηματα".
Η ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΡΟΥΠ μεσα απο ενα Hostile Acquisiton πηρε τα Ναυπηγεια μας. Με το ιδιο επιχειρημα, Οτι θα φερει ναυπηγικο εργο στην Ελλαδα. Στην πραξη αποκτησε τα Ναυπηγεια για να αναδειχθει σε γεωπολιτικο μονοπωλειο, ενω βασικος της πελατης εμεινε το ΠΝ. και το Ελληνικο Κρατος επρεπε να πληρωνει ιδιωτη για να του φτιαχνει τις...τριηρεις του. Αν αυτη η Νοοτροπια διακατειχε τους Ελληνες στους Περσικους Πολεμους, τα Ναυπηγεια που εφτιαχναν τις Τριηρεις θα ηταν ΠΕΡΣΙΚΑ και δεν θα υπηρχε καν Ναυμαχια Σαλαμινας....
ΕΠΕΝΔΥΣΗ δεν ειναι η Πωληση Υπαρκτου. Αυτο ειναι ΕΚΠΟΙΗΣΗ. Επενδυση Ειναι η Εκ του Μηδενος Δημιουργια. Και ξενη Επενδυση ειναι μια Επενδυση που θα δινει προστιθεμενη αξια παραγωγης στην Χωρα, αμοιβαια ωφελεια και οχι απλα καποιες θεσεις χαμηλομισθου ανειδικευτου προσωπικου.
Αυτα τα λεμε απο την αρχη της 10ετιας του 90. Τα ξανατονιζουμε και σημερα ενω με χαρα διαβασε στο RED τα ακολουθα:
Κατά τη διάρκεια των προγραμματικών
δηλώσεών του στη Βουλή ο υπουργός ανακοίνωσε το τέλος των ιδιωτικοποιήσεων ΔΕΗ,
ΕΛΠΕ και ΑΔΜΗΕ ενώ είπε ότι θα επανεξεταστούν οι ματαβιβάσεις της Αγροτικής, του
Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και του Ελληνικού. Ειδικά για το Ελληνικό ο κ.
Λαφαζάνης χαρακτήρισε σκάνδαλο την
πώλησή του ξεκαθαρίζοντας ότι ο σχετικός φάκελος θα επανεξεταστεί, με πρόθεση της κυβέρνησης να
ακυρωθεί. Για το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ανέφερε ότι
οι συνθήκες πώλησης των οποίων θα
εξεταστούν. Επίσης, προανήγγειλε τη δημιουργία ειδικής τράπεζας
για τους αγρότες, που θα καλύψει- όπως φαίνεται- το «κενό» της ΑΤΕ.
Αλλά και ο
αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Γ. Τσιρώνης αναφερόμενος στο Ελληνικό τόνισε
ότι για τις θέσεις εργασίας στην επένδυση του Ελληνικού «δεν υπάρχει καμία οικονομοτεχνική μελέτη στη σύμβαση
πώλησης». Τέλος, σε λουκέτο
οδηγείται η επένδυση στις Σκουριές καθώς ο κ. Λαφαζάνης δήλωσε αντίθετος και θα
κάνει ότι είναι δυνατόν για να προωθήσει τις θέσεις της κυβέρνησης.
Τέλος η αναπληρώτρια υπουργός Οικονομικών, Ν.
Βαλαβάνη αναφερόμενη στη δημόσια
περιουσία και το ΤΑΙΠΕΔ, διαβεβαίωσε όλους και ειδικά την
επιτροπή αγώνα για το πρώην αεροδρόμιο του Ελληνικού. Σημείωσε: «Κανείς μας δεν
ξεχνάει τους αγώνες που δώσαμε μαζί τα προηγούμενα χρόνια.
Θα σταθούμε στο ύψος των καθηκόντων τερματισμού της λεηλασίας
και περιφρούρησης του δημόσιου χαρακτήρα της δημόσιας περιουσίας για την
πραγματική αξιοποίηση και όχι εκποίηση για ένα ξεροκόμματο, επιχειρήσεων και
ακινήτων για τις ανάγκες της παραγωγικής ανασυγκρότησης και ανάπτυξης της
χώρας».
Η ΒΟΥΛΗΣΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ, ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ (ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ) ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΟΥ.